Bij Le Petit hechten we veel waarde aan open communicatie. We streven ernaar om eventuele zorgen of klachten zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen, zodat iedereen zich gehoord en begrepen voelt.
We moedigen je aan om eventuele klachten of zorgen eerst bespreekbaar te maken met de betrokken juffen op de vestiging waar het probleem zich heeft voorgedaan. Op deze manier bieden we de mogelijkheid om misverstanden op te helderen en samen tot een goede oplossing te komen. We streven naar een positieve samenwerking. Onze juffen staan altijd klaar om te luisteren en te helpen, het informeel indienen van een klacht bij de vestiging is vaak de snelste en meest effectieve manier om tot een oplossing te komen.
Bespreek je je klacht liever met de directie? Ook dat is mogelijk. Neem dan gerust contact op per mail via info@lepetit.nl
Formele klacht
Leidt het gesprek met de betrokken juffen en de directie niet tot de gewenste oplossing? Dan begrijpen we dat een formele klacht nodig kan zijn. U kunt dan de onafhankelijke klachtencommissie benaderen. Wij zijn aangesloten bij de Geschillencommissie Kinderopvang.
Le Petit heeft een interne klachtenregeling opgesteld. In de klachtenregeling beschrijven we onze werkwijze bij het behandelen en registreren van klachten van ouders. De regeling voldoet aan de eisen uit de Wet kinderopvang. De volledige klachtenprocedure en het klachtenreglement ligt ter inzage op het kinderdagverblijf, maar kunt u ook altijd digitaal opvragen.
Sinds de oprichting zijn er voor Le Petit geen geschillen ingediend. Hier zijn wij bijzonder trots op! Heb je vragen of hulp nodig bij het indienen van een klacht, neem dan gerust contact met ons op per mail via info@lepetit.nl
Heeft u een vraag of wilt u een rondleiding inplannen? Wij helpen u graag verder.
De voordelen van een rondleiding bij Le Petit
Neem contact op